Переді мною очі –парами –
Допитливі, розгублені, сумні.
Є затуманені і є захмарені,
А ці всміхаються мені.
Знайти б оте чарівне слово,
Щоб ним серця заполонить.
Що не кажіть, але для цього
На світі варто жить!
Тетяна
Синьоока
Так, без сумніву, вчительська професія –одна з найкращих
професій. Головне завдання вчителя –виховувати молоде покоління. Нас навчали у
вишах, як проводити уроки, яку методику застосовувати, щоб діти були розумними.
Адже від того, якими ми їх сформуємо, залежить і майбутнє нашої держави.
Мій багаторічний досвід позакласної діяльності зі
школярами дає право сказати, що обдарованими учні самі по собі не стануть:
такими їх роблять учителі. А починати потрібно з того, що зацікавити дітей
своєю ідеєю, спонукати дитину повірити в кінцевий результат. Самих слів тут
замало. Потрібно діяти активно. І коли дитина побачить, що ви втілюєте певну
ідею вже разом, лише тоді будуть помітні якісь зрушення.
Треба пам’ятати, що одноманітність у роботі вбиває
творчість! Хочеться чогось завжди нового, вищого! Хочеться йти далі й
підкорювати нові вершини, набувати нових знань, поповнюючи свої педагогічні
надбання.
Та де ж учителеві
набути потрібного досвіду?
·
По-перше, потрібно мати
бажання займатися такою роботою (адже цим я займаюся у вільний час).
·
По-друге, безліч матеріалів
можна знайти в учительських методичних журналах(я саме з них і черпала всю
мудрість роботи з обдарованими дітьми).
·
По-третє, необхідно
придумати, як зацікавити дітей своєю ідеєю, щоб вони вам повірили;
·
По-четверте, завжди робити
так, щоб ваше слово не розходилося з ділом.
Пам’ятайте: дитину обов’язково слід хвалити, живити в ній
надію, що все вийде добре. Така спільна робота вчителя та учня обов’язково
дасть свої позитивні результати. Але якщо вчитель полишить дитину сам-на-сам зі
своєю роботою, то перші ж труднощі розчарують учня, і він, не одержавши
відповідної допомоги, покине працювати, бо втратить віру у свої сили.
Комментариев нет:
Отправить комментарий